Translate

6 Ekim 2013 Pazar

eğitici oyuncak küpümüz

  Bugun can sikintisindan ne yapayim diye dusunurken uzun zamandir yapmak istedigim feza kiralin blogunda gordugum egitici oyuncak küpü yapimina karar verdim..
Malzemeleri ilk elime aldigimda kuzum yanimdaydi son anda aksam isimiz cikinca eylulu ananeye gondermek zorunda kaldik..
Malzemeler:
keçe
Iğne iplik
Süpriz yumurta
Fasulye
Eva

Malzemelerimizi ortaya döktük, blogtaki malzemeler biraz farkliydi ama biz elimizdeki olanlarla degisini yapmaya karar verdik


Keceleri ayni boyutta kestim , sekilleride bultak oyuncaklardan kesip yapistirdim

 Ve dikmeyeye basladim dikis konusunda hic iyi degilim ama elimden geldigince iste

Bim den aldigim icinde oyuncak olan yumurtamiz, dugme bulamadim yerine fasulye koydum

Sona doğru geldik, icine pamuk yerlestirdim ben az koymusum biraz daha konulabilirmis,ortasina fasulyeli yumurtayi yerlestirdim, ve sonra üstunude diktim






Ve son hali ben musmutlu
 eylül hanima sürpriz olacak, bakalim nasil bir tepki verecek.bunun harf ve rakamlisinida yapmayi dusunuyorum zamanim olursa eğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder