Translate

21 Ağustos 2013 Çarşamba

eylülün günlüğü

Yine yorucu bir gündü. Hem calisma hayati hem bebek, evin işi gucu bitkin bir haldeyim.Bugun eylülü gec aldim annemden arkadaslarla disarda kahve kacamagi yaptik;-). Eylulu aldiktan sonra eve gectim bal petegimle oyun oynadik hemen.oyuncaklar kisminda ki ne kadar yorgun olursam olayim mutlaka bal petegimle oyun oynariz.bu arada tabi evi toparla ,yemek hazirla, eylule biseyler hazirla( seftali, ceviz.pekmez) balik yedirdim kizima tabi hazirladigim meyve kaldi(: sonra banyo yaptirdik babasiyla o kadar mutlu oluyorki banyoda neyseki banyoyla hicbir zaman problemimiz olmadi.misler gibi oldu bornozunun uzerinde ayicik resmi var eylule ne zaman ayicik nerde annecigim dersem hemen parmagiyla gosterirki bugun ilk defa ayi kelimesini ve ayicigi cok belirgin olmasada soyledi o kadar mutlu oldumki eylul bugun 11 ay 1  gunluk .dogumgunune az kaldi hazirliklar yapmaya calisiyorum ilk dogumgunu heyecani sardi beni umarim hersey cok guzel olur;-)

Eylulun her ay gelen kitabi 

eylul kitabi incelerken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder