Translate

23 Ağustos 2013 Cuma

bal peteğimin günlüğü

11 Ay 4 gun oldu bal petegim:) buyuk gune az kaldi. Arastirmalara devam ederken isyerime susleme işi yapan bir bayan geldi elindede arkadasima hazirladigi bir suslemeyle tesaduf yenidogan cougun adida eylul;-) cok hosuma gitti suslemesi . Ogleden sonra is cikisi isyerine gittim bir kac bisey baktim ,kapi susu tamam digerleri icinde biraz daha arastirma yapmam gerekecek..şu d.gunu isi bitse dugun icin biseyler bakacam insallah...

 Eylulle bugun karalama yaptik A4 kagitlarini biraraya getirip zimbaladim..tukenmez kalemi aldim ilk once ben birseyler karaladim sonra onun eline verdim fena degildi hosuna gitti baktim heryerini karalamaya basladi elinden aldim biraz ugrastiktan sonra biraktik ilk gunden çok zorlamamak lazim:-P

yine elim bos durmadi abartiyorum galiba bazen eylule puzzle ve kucuk hikaye kitabi aldim bez icin girdigim marketten bunlarida alip ciktimm :))

Kuzuumun beni mutlu eden bir olayida anneannesini cagirmasiydi ve anlasilir sekilde anneanne Diyordu ve bunu birkacdefa tekrarladi o kadar mutlu oldumki sarildim ve kocaman kocaman öptüm petegimi:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder