Translate

23 Ağustos 2013 Cuma

bal peteğimin günlüğü

Bugun sabah kalktik ve kizimla guzel bir kahvalti yaptik.(recel,yumurta,ekmek ici ve peynir) sonra hazirlandik ogle işe gidecegim icin arabaya bindik dogru herzamanki gibi dede ve anneaneye gittik. Benim kiz dede asigi:-$ onlarda eylule hasta ..orada biraz eylulle oynadim sonra ise gectim.is cikisi eve geldim kizim annemde kaldi ..bu arada tabi gun icerisinde eylulun dogum gunu hazirliklari icin yine internetten arastirmalar yaptim arastirmayada devam insalla 22 eylül pazar aksami d.gununu kutlayacagiz..1 gun oncesindede dayisinin dugunu var gercekten yorucu iki hazirlik bir arada tek basima zor ama ne yapalim ikiside canim ikisininde enmutlu ozel gunu ..;-)umarim hersey cok guzel olur bu arada int baktigimresimleri ekleyeyim:-!
Ornek 1


 kiyafet olarak begendiklerim cok cicis olacak kizim

Eylul cok fazla olmasada ayakta durabiliyor kac gundur bunun mucadelesini veryoruz ..biraz korkak biraz istekli ama cok mutlu , hala alt iki disimiz var. bugunluk bu kadar seni seviyorum kuzuuummm.annesinin bal petegii...:)))

Pasta modellerini internetten biraz arastirdim 1 olan modeller cok guzel bi kactanesinide paylastim
p;-)asta modellerimiz





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder