Translate

28 Ağustos 2013 Çarşamba

11 Ay 8 gunluk kuzum..saylili gunler kaldi.sabah erkenden kalktim eylulu almamistim. Dis randevum vardi ..yengesini aldim dogruca annemgile gectim kizima annemide alip disciye gittik aile boyu;-) hastanenin bahcesinde eylulu gezintiye cikarma firsati buldum..yesil yapraklar dersimizin konusu ben dokundum ilk once ismini vererek dokunmasini sagladim ilk basta dokunmakta teredut etti ama yavas yavas alisti yesil yaprak nerde diye sordugumda hemen minicik parmagiyla bana gosterdi.

bugun yine anneannede kalacak 3 gundur alamiyorum balimi :(( ne oyun oynayabiliyoruz nede kitap okuyabiliyorum calisan anne olmak zor:((

Bugun anane ve dede saglik ocagina goturduler ilk defa bensiz gitti.. kilosu:11 kg, boy:79 bas cevresi: 46 cm kuzucuk boy ve kilo olarak iyi mutluyuz ...

Eylulun yapraklari kesfetmesi

Kuzuum bakisini severim senin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder