Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

market ve park gezimiz

Kuzumla marketleri gezdik bim, carrefour biseyler varmidir diye carfourda dergi merakli minik bloglardaki annelerin meshur dergisi onu ve bilim cocuk dergisi aldik eylul icin erkenama ben dayanamiyorum iste:)))

Adim adim egitim setinde gonderilmisti giris kapimizda asili hep cok isime yaradi





Buda not defterim islerim o kadar yogunki bir cok seyi unutuyorum artik notlarimi yazip rutin islerimi unutmadan yapabiliyorum..uzerindeki stikerlarida eyluşleberaber yapistirdik

Ve en sonunda park keyfimiz eylul cok mutlu ben yorgun:)))

Bunlarda aldigim birdergiden cikti.. dergi sacma sapandi stiker diye dusunup aldigim fakat bilezik olan bileklikler





Sürpriz sepetimiz
Bir montesorridir takildik gittik ..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder