Translate

6 Aralık 2013 Cuma

ortaya karışık


Yazamadım yine iş yogunluğu ,eylüşün hastalağı, kuzumun ananede kalması, benim yazmadaki tembelligim sıkıntılar vs. Vs.cok olmasada arada birseyler yaptık bazilarini cekemedim bunlarda farklı zamanlarda cektiklerim..günü gününe yazmak zor..
burda lc waikikiye gitmistik sort begenmistim kuzuma eline verdim kasaya kadar göturdu
temizlik yapıyor kuzum 

eylüsüm ilk zorlandı ama sonrasında büyuk bir dabırla tuttu baliklari


Sütlü irmik tatlısı yapmistim tek basına yemesi icin verdim biraz basariliydik



Hazirlandik ben ise o ananeye..kitap kurdu kızım kitapligindan kendi secip aldi 


Hastaligimiz öksürükle devam ediyor bitkisel birseylerle gecistirmeye çalisiyorum..
Babaya düskünlugumuz devam..
Söyledigi kelimeler baba dede,attı, ditti, aç, al, abba, bitti 
Üstte 4 altta 2 disimiz var 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder